Sommar

2014-06-12 @ 15:24:00
 
Ord kan inte beskriva hur otroligt glad jag är över att det äntligen är sommar! Jobb, värme, bad, kvällspromenader och mycket mycket mer står på min agenda i sommar och jag är taggad till 1000!
 
Idag har mitt sommarlov börjat och det betyder att sommaren officiellt är här, SÅ SKÖNT! Igår var jag ute och fotograferade lite med min nya kamera och jag blev faktiskt rätt stolt över mina resultat. Jag har fått igång mitt fotointresse som har legat i mitt bakhuvud ett tag nu och jag är gladare än någonsin. Det är så himla roligt att fotografera, speciellt när det är fint väder ute.
 
Ska försöka slänga upp ett inlägg lite senare som handlar om mig själv, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0