Hola!

2014-07-14 @ 19:15:47
 
Hej på er, hur är det med er?
 
Jag mår bra, tycker att det är så himla skönt med lite ledighet nu. Slutade mitt sommarjobb i fredags, mitt allra första jobb! Nu väntar jag bara på min lön sen blir det en tripp till Göteborg för lite shopping. 
 
Den sneaste veckan så har jag inte gjort så mycket, har ju som sagt jobbat men annars har det inte hänt så mycket. I lördags var jag på grillkväll hos min moster och hennes familj och igår var jag på min kusins konfirmation. 
 
Har även hunnit med att fota en del. Jag älskar att gå på kvällspromenader och självklart får min kamera hänga med då. Mitt fotointresse ökar varje dag och jag känner att jag blir bättre och bättre. 
 
Jag hoppas iallafall att ni har det bra och njuter av sommaren. Vi hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0