Grundsund

2014-07-25 @ 13:43:38
 
Hej allihopa! Förra veckan var jag på kusten på ett ställe som heter Grundsund med min släkt. Det var jättefint väder och hur mysigt som helst. Jag gick mest runt och fotade medan mina kusiner fiskade krabbor. Jag älskar verkligen kusten, alla fina hus och såklart lukten av hav.
 
Igår var även jag och ett par kompisar på Asperö i Göteborgs skärgård och jag tog ÄNTLIGEN mitt första dopp och i havet dessutom. Vattnet var jätteskönt, dit kommer jag verkligen åka igen. Eller kanske till någon annan ö. Västkusten är verkligen Bästkusten.
 
Jag har även shoppat en hel del, men det kommer i ett annat inlägg. I morgon åker jag till Danmark i en vecka med min familj och en kompis. Jag kommer inte ha internet på hela veckan men jag ska försöka göra några tdisinställda inlägg så att bloggen inte står helt tom under veckan. Ha det gött så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0