De första dagarna

2014-08-27 @ 18:41:39
Hej hej!
Nu har det gått ungefär en vecka sedan jag började skolan och jag är faktiskt väldigt taggad inför detta året. Jag läser nu det Samhällsvetenskapliga programmet med inriktning beteendevetenskap och än så länge så verkar det riktigt kul. Idag hade jag även Webbutveckling som jag inte haft innan och det verkar också väldigt roligt. Webbutveckling handlar då om att koda och skapa hemsidor, det ska bli väldigt kul att lära mig mer om detta.

För övrigt så har det inte hänt så mycket. Var på kräftskiva i helgen, vilket var mysigt, men förutom det så har jag inte gjort så mycket. Har dock börjat märka hur sommaren sakta men säkert börjar försvinna. Det är ju kallt på morgonen!! Hösten blir mysig, men jag skulle hur lätt som helst klara mig utan kylan.

Nu ska jag gå och ta mig en kopp te tror jag, hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0