Stockholm

2014-06-15 @ 11:19:25
De senaste två dagarna jag varit i vår fina huvudstad Stockholm, bland annat för att gå på One Directions konsert men också för att bara strosa runt och shoppa. Konserten var helt underbar, har inte fattat att jag fått sett mina största idoler live, igen! Konserten var som sagt helt underbar och det var så himla kul när hela publiken dansade macarena.
 
Förutom att gå på en konsert så gick vi runt i centrala Stockholm. Gick bland annat till slottet och lyckades se vaktavlösningen men det bästa av allt var nog Gamla Stan. Det var så himla mysigt där, med smala gränder och mysiga caféer. Vi åt mat på en restaurang under marken i Gamla Stan och det var hur mysigt som helst och maten var gudomlig. Jag saknar Stockholm och jag vill redan tillbaka.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0