Long time no see

2014-08-09 @ 15:10:26
Hej på er! Jag vet att min uppdatering här har varit usel men nu är jag tillbaka. Som jag nämde i det tidigare inlägget så har jag varit i Danmark vilket var helt underbart. Västkusten i Danmark är SÅ fin!! Vi bodde utanför en liten stad som heter Tranum och stranden var bara 50 meter från vår lägenhet. Saknar det men det roliga kan inte vara för evigt.
 
För ett par dagar sedan så åkte jag och några kompisar ut till en av våran kompis stuga och bodde där i tre dagar. Det var väldigt mysigt och avkopplande. Vädret var inte direkt på topp men det hindrade inte oss från att bada.
 
Jag hoppas att ni har haft det bra de här veckorna, nu ska jag ladda upp bilderna från Danmark på min dator och sedan slänga upp dem i ett bildinlägg. Vi hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0