Try - Colbie Caillat

2014-07-15 @ 03:19:00
Tycker den här låten och musikvideon är så himla bra! Så många tjejer behöver se/höra den. Colbie Caillat var trött på att bli photoshoppad så detta var vad hon gjorde. Så himla bra! Vi tjejer behöver veta att vi duger som vi är och att vi inte måste se ut på ett visst sätt för att få folk att gilla oss. Jag vet att många säger det, men det är faktiskt insidan som räknas. Ditt utseende kan aldrig säga vem du är. Men din insida kan. Jag tycker den här vidon är väldigt bra, vi behöver fler personer som Callie Caillat. Välidgt starkt och bra gjort av henne. Den här låten kommer stanna hos mig ett bra tag. Jag vet att en låt som denna kan peppa mig, och säkert dig också. Så varje gång du känner dig osäker på dig själv eller på ditt utseende. Lyssna på den här låten. Jag är säker på att den kan få dig att ändra dina tankar. Du är vacker, glöm aldrig det. Var alltid dig själv och låtsas inte för att du tror att fler kommer gilla dig då. Då kommer du inte känna äkta glädje. Du är du, och ingen annan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0